viatgesicaminades.blogspot.com

dilluns, 25 d’agost del 2014

REFUGI DEL CARO – EL CARO – COLL DEL VICARI – LA BARCINA - REFUGI

Avui he anat a experimentar. Als ports sols havia fet la travessa de Fredes a Paüls dins el meu recorregut del GR7.
En Joan Aguilar Hernández  va penjar al FB dins el grups de Camins i Senders que avui se’n anava a fer-hi una ruta i la Mercè Pijoan Domingo i jo ens hi hem afegit.
08:53. Sortint del refugi del Caro hem agafat el GR7 durant uns metres per desprès deixar-lo i anar al Coll de la Carrasqueta, Coll de Rallers, Moleta Rodona i el Caro.

El Caro diu té 1442 metres d’alçada, la veritat es que no arribes a saber ben bé on és el punt d’aquesta mida ja que tot el cim és ple d’antenes de tota mena i l’han desgraciat. Encara bo que no han pogut fer perdre les amples panoràmiques que des de dalt es veuen. I com sempre, al cap de munt de tot, un monument religiós catòlic. Ves quina mania tenen aquesta gent de posar pessebres, creus i monuments similars a la majoria de cims del país!.

Avui no tocava gaudir gaire de la vista perquè la boira cobria tota la vessant marítima i el delta quedava cobert per una espessa capa de núvols. Hem esmorzat una mica i hem seguit ruta direcció La Barcina. En deixar la carretera el camí s’ha fet espès i dificultós. Hem decidit baixar de retorna abans d’arribar a la Barcina; així sobre les 13:45 hem arribat al lloc on havíem deixat els vehicles, canvi de roba, una beguda i de retorn a casa.

M’ha anat molt bé fer aquesta caminada, primer pel lloc, desconegut per a mi i en segon lloc per la gent, en Joan i la Mercè son bons caminadors i bons companys de ruta. I en tercer lloc perquè, com a cim comarcal, ja havia pujat al Caro però amb una mica de trampa, avui l’he fet com cal, a peu i des de baix.

Físicament aguanto bé, vaig millorant i també m’ajuda a baixar pes, avui ja gairebé he vist els 84, tot i que desprès es recupera, però és bon senyal  i em motiva a seguir en l’esforç.