viatgesicaminades.blogspot.com

dimarts, 13 de maig del 2014

PLANIFICACIO DE PROJECTE

S'ha acabat MUNTÀNYUM (www.muntanyum.com). És un projecte que m'encanta, m'apassiona i em va bé per mantenir-me actiu, però em desgasta massa, sobre tot en anys com aquest en que algun mal educat ha volgut donar la nota. Les coses m'arriben molt endins i em fan mal.
Ara toca girar full i mirar de buidar la ment i el cos de tot el succeït aquests mesos.
Si tot va bé el proper 26 de maig emprendre camí des de l'Arbolí en direcciò Nord, a Prada de Conflent.
Ja fa temps, anys vaig iniciar la ruta del GR7 des de València i, per etapes i en anys, vaig arribar a l'Arbolí des d'on una lesió em va obligar a retirar-me.
El projecte inicial era seguir tot el GR7 fins Andorra i França i d'allí desviar als Alps i baixar a Roma. Aquest projecte l'he variat una mica i ara pujaré per Santes Creus i per Montserrat,
Que ningú pensi que es tracta d'un pelegrinatge pel fet de passar per aquests llocs significats religiosament; però es ben cert que son llocs especials i que per ells hi passaven la majoria de camins importants del nostre país.
El meu objectiu no es altre que el de caminar, d'estar amb mi mateix, de gaudir de la llibertat de no haver de respondre mails, ni mòbils, de no haver d'estar pendent de res i saber que soc propietari dels meus segons, minuts, hores; que puc quedar-me on em plagui un dia o més o, si és el cas, retornar a casa quan en tingui prou. No vull més que caminar i caminar, respirar, mirar, que em toqui el Sol i l'aire i fer-ho de manera de conèixer una mica més el meu país.
I si algú em llegeix i es vol afegir en alguna etapa, benvingut serà.
I ara, de moment, seguiré planificant el meu viatge, que també es una manera de viatjar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada