viatgesicaminades.blogspot.com

diumenge, 1 de juny del 2014

VACANCES DE JUNY

Avui començo les meves vacances de juny. Ahir vaig acabar les de maig. Decididament soc un home amb una vida afortunada, to i que, alguns cops, les coses no surtin bé, o com jo volia. 
Pels escrits anteriors es pot saber que, hores d'ara, hauria d'estar caminat per algun GR direcció Montserrat. No és així. Primer haver de formar part d'una taula electoral i desprès les prediccions meteorològiques adverses m'han fet desdir del meu projecte de caminada.
El meu delit de marxar, de desaparèixer una temporada em van fer canviar els plans: marxar ara de viatge a l'estranger i ja caminaré al setembre/octubre.
Avui he acabat de planificar el viatge a QATAR, BRUNEI i INDONÈSIA. Em queden dos dies més abans d'iniciar el recorregut.
Per què aquesta ruta? sincerament no ho sé. Diré que, en canviar la caminada pel viatge, tenia un projecte que també s'ha vist alterat de manera que, finalment, queda el que faré.
Em disgusta? No pas. Els tres paisos a visitar han estat més d'un cop a les meves llistes, potser el que més BRUNEI pel seu exotisme, per ser un lloc  on no hi va gairebé cap conegut. Fa cosa això d'estar a un país que poca gent coneix.
D'ençà que ha acabat Muntànyum que ben poques hores li he dedicat. La meva ment ja quasi està en blanc d'aquest aspecte i ara tinc 30 dies més per descansar i carregar piles. 
D'una banda estic inquiet per marxar, l'espera m'atabala.
De l'altra estic ben satisfet de no pensar en res més que el viatge i prendre'l com una cura de repòs, com un girar el mitjó i anar a fer una de les coses que més m'agradaven i agraden, sortir de casa, veure món, persones, altres situacions, adonar-me que soc molt poca cosa, que el meu lloc de residència no és més que el cul del món.

Us deixo unes imatges per anar fent boca


localitzacio de Brunei
IMATGE DE QATAR
INDONÈSIA

Volcà a Indonèsia. Espero pujar-hi



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada