viatgesicaminades.blogspot.com

divendres, 5 de febrer del 2016

LA PEDRERA DEL SIMONET

De les pedreres importants de Riudecanyes em quedava per ubicar la del SIMONET.
Feina feta.
pedrera del Simonet

Actualment és difícil arribar-hi perquè el camí original s’ha perdut i ara cal fer-ho camp a través endevinant el lloc de pas ja que tot és bosc i matoll. Gràcies a les indicacions rebudes he pogut trobar-la i, de pas, n’he trobat una altra de més petita de la que no em saben dir el nom.
No tinc bones fotografies perquè la vegetació no m’ho ha permès.
pedrera del Simonet


El mateix dia vaig veure una petita antiga presa que encara recull aigua del barranc de les Galaupes i el mas del Simonet. 
petita presa al barranc de les Galaupes

mas del Simonet

I més avall, a poc de començar el camí de la Vallesa pujant a l’esquerra podem veure la finca del Ma Gran on hi havia un forn del que en queda ben poc.
forn del Ma Gran

vista del forn i la bassa del Ma Gran

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada