viatgesicaminades.blogspot.com

dilluns, 25 de setembre del 2017

DE LES VOLTES A LES BORGES DEL CAMP

Se m’acaben les vacances de setembre i em cal planificar les d’octubre. Res millor per pensar una miqueta i amb tranquil·litat que una suau caminada. La zona de la Baronia ja la tinc molt trepitjada i ara he començat a caminar d’altres termes, per exemple Riudecols, on ja he fet alguna incursió que no he reflectit en aquest blog.
Avui, dilluns, inici d’una setmana que pot acabar gloriosament, però, particularment, serà la del començament d’activitats personals de creixement. Suposo.
El darrer dia que vaig caminar per Riudecols vaig trobar un camí per anar a les Borges del Camp. I avui hi he anat.
Esglèsia de les Voltes

He deixat el vehicle a les Voltes per anar a trobar la riera del mateix nom. Allí un pal indicador em diu per anar a diversos llocs. Tot està marcat amb els senyals de les rutes del Baix Camp que va posar la meva amiga Meritxell de El Brogit Guiatges.
Son 3 kms d’anar, que no he acabat fent perquè no he arribat al poble de les Borges. Abans d’entrar-hi he retornat passant per l’ermita de la Riera. En poso la fotografia i cadascú pensi el que vulgui.
ermita de la Riera a les Borges del Camp

He retornat pel mateix lloc i m’han quedat alguns camins per anar a seguir. Avui no tocava.
Realment la caminada ha estat suau i curta, 6 kms escassos, però ja en tinc prou. Acabaré el matí a l’hort, on també hi tinc feina.




Fins la propera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada