viatgesicaminades.blogspot.com

dijous, 16 de juny del 2016

PER LA SERRA DE L'ARGENTERA

La felicitat no és un estat, és un camí, diuen. La felicitat no pot ser mai completa, afegeixen. Per a mi és així. He tingut un molt bon matí caminant per la serra, trobant coses que m’han fet feliç. Paral·lelament, el dolorós record d’una recent pèrdua acompanyava cada una de les meves passes.
I un cop deixat anar el meu deliri filosòfic diré que he anat al bosc de les Bruixes, pujant i baixant per indrets diferents. En passar pels Estrets he resseguit un senderó que em caldrà seguir treballant per trobar-li la sortida i la utilitat.
Sota el bosc de les Bruixes una zona amb coves, la Cova del Cinto, suposo. He tret el nas pel morral del coll del Cinto que ofereix una espectacular vista sobre el Baix Camp. Com per passar-hi hores, allí assegut.
Un cop baix altre cop he anat a visitar el Molinet, o el que en queda. Hi ha dues pedres de molí precioses. Si hi aneu, molt de compte, allò es pot ensorrar en qualsevol moment i serà una llàstima.

No m’allargo més per motius que ja explicaré més endavant. Us deixo alguna fotografia.
entrada a una casa de l'Argentera

idem anterior

respirador del túnel

antiga pedrera abans dels Estrets

el Morral Moster

els Estrets, avui

records que sempre hem de tenir en la memòria

cova del Cabrer







coves del Cinto



algú ha plantat un parell de xiprers al coll del Cinto

vista espectacular des del dit Coll


paret de la bassa del Molinet

el Molinet



pedra de molí del Molinet

la petita presa que duia l'aigua al Molinet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada