viatgesicaminades.blogspot.com

dissabte, 28 de juliol del 2018

EXPERIÈNCIES MAI PASSADES

A Odessa em varen robar, cosa que mai en cap viatge m'havia passat. Ja vaig explicar-ho a l'entrada corresponent.
Avui me n'ha passat una altra de nova.
Anava tot disposat a facturar a la següent destinació, Port Vila,  a Vanuatu, quan ha suspés la tramitació. Motiu, un "accident" al punt de destí amb el resultat de tancament de l'aeroport. El suposat  "accident" ha resultat ser l'erupció d'un volcà. Després d'esperar unes tres bores han traslladat als passatgers a un hotel. A mi m'ha correspost un Novotel amb els trasllats i les tres menjades.
Demà tornarà a ser dia de sorpresa perque ningú assegura que el problema s'hagi pogut solucionar.
La part curiosa o casual es que precisament volia anar a Tana per poder visitar un volcà que, de vegades, està actiu. Ara ignoro sinhi podré arribar per qüestió de dies i combinacions i també per seguretat.
En fi, una cosa més que ja no podré dir que no m'ha passat mai. I potser ja tocava per la quantitat de viatges i vols que he agafat a totes parts del món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada