viatgesicaminades.blogspot.com

dissabte, 21 de juny del 2014

SUMBAWA I LOMBOK

La gent de SUMBAWA i de LOMBOK es estupenda, tots somriuen i et saluden i volen saber d'on ets i on vas, de vegades un pel massa xafarders, pero cert que aixo permet coneixer gent nova.
A Sumbawa vaig coneixer un noi que em va convidar a anar a ALAS on he conegut una noia. Realment el lloc es poc turistic i te poques comoditats pero era una manera de coneixer gent del lloc, una familia i com viuen, saber que fan i com s'ho fan per anar vivint. Visito una escola i veig com treballen els mestres i els alumnes.
Durant la tornada vaig compartir taxi amb SINGHI un funcionari del govern que em va explicar corrupteles.
A MATARAM, ja a LOMBOK l'amo de l'hotel, en Winarno, te una conversa facil i tambe m'explica com es la vida a a Indonesia.
Realment es un viatge gens programat pero aixo m'ha permes coneixer gent i improvisar.
Avui dissabte es dia de festa i moltes escoles munten un festival de cansons i balls amb la musica a tot drap. De fet es que, els indonesis, son extrems, soroll a tot drap, motos sempre intentant se el primer, semblen una mica desesperats per avansar i avansar, tot i que somriuen i semblen tenir calma.
Be, avui marxo a BALI, anire a UBUD i mirare de visitar el volca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada