viatgesicaminades.blogspot.com

divendres, 13 de juny del 2014

TEMPS ESTUPIDAMENT PERDUT

Una de les coses que m'emprenya mes son les escales als aeroports, la quantitat de temps i forca que arribes a perdre donant voltes a les instal.lacions aeroportuaries. Si es gran per la quantitat de coses inutils que t'ofereixen, si es petit, perque no hi ha res a fer.
Pero he de reconeixer que el millor aeroport en que he estat mai es el de SINGAPORE. Tres terminals, cadasquna d'elles com la T1 de BCN, connectades amb trenet automatic, ecel.lentment senyalitzades, amb oficines de canvi i de retorn d'IVA a cada cantonada.
I puntual.
El trobo excel.lent.
Una de les coses que em sorprenen es que tot i la pila de persones que hi som, no conec ni em coneix ningu. Soc anonim total, puc desapareixer i no passa res. Porto 9 dies de viatge i avui es el primer dia que he trobat un catala, que no viu a Catalunya i es casat amb una polaca amb qui es relaciona en angles.
Tambe tinc la sort que encara no m'he trobat cap espanyol escandalos, que sempre es fan notar i dels que fujo com la pesta.
Al que anava. Haure de comptar les hores que he perdut d'enca la sortida de l'hotel fins l'entrada al nou hotel per veure, en un viatge, les hores que perds en avions i aeroports.
Per exemple ahir em vaig llevar a les 06:00, vaig sortir de l'hotel a les 06:45 i vaig entrar al nou hotel a les 00:45 del dis seguent, o sigui 18 hores, d'elles 7 i mitja en un mateix aeroport. Tot un dia. Cert que vaig fer una pila de quilometres, Brunei, Singapore, Bali, pero ....
En fi, tot te la seva part bona i la seva no tan bona.
Be, continuara ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada