viatgesicaminades.blogspot.com

dimarts, 17 de novembre del 2015

ELS AVENCOTS DE LA FEBRÓ

M'hi van dur fa uns 6 mesos i no vaig tenir la precaució de gravar-ho al GPS. Avui hi he tornat per gravar-ho i gravar-m'ho a la memòria.
Els AVENCOTS és un tall a la muntanya, tot a l'aire lliure, del que una gran part es pot fer per la seva llera. De fet i durant molta estona es camina per la vora de la muntanya que s'aboca sobre de La Febró i pots anar veient els Motllats a l'altra banda.
És bastant fàcil trobar el camí, marcat per draps blancs i fites. Els draps son nous, quan hi vaig anar per primer cop sols hi havia les fites. Cal encertar el punt de baixada i des d'allí caminar al llarg de l'avenc fins que, al final, n'has de sortir.
És una zona de les muntanyes de Prades en la que hi ha força corriols i senderons que et permeten caminar pel mig del bosc. Suposo que també hi ha bolets en abundor, veig alguns vehicles i una dona amb el cistell preparat, jo no he estat mai un "caçador de bolets", senzillament no els sé veure.
Quan s'acabi la collita de l'oliva i duré a la penya. 
ELS AVENCOTS

ELS AVENCOTS, PROFUNDS

ELS AVENCOTS I ELS MOTLLATS AL FONS

LA FEBRO DES DE LA ROCA DEL MIGDIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada