viatgesicaminades.blogspot.com

diumenge, 13 de juliol del 2014

REPRENC EL CAMÍ

Acabo de tornar, com aquell qui diu, i ja torno a pensar en marxar.
Desprès de temps d'estar quiet i tranquil per casa m'agafa altre cop la dèria de sortir i anar a voltar.
Demà, dilluns 14 reprenc la meva ruta direcció França; sols estaré una setmana fent etapes curtes però serà el recuperar el ritme i el fons de caminar (si les lesions m'ho permeten).
Ja tinc la motxilla a punt, la ruta definida i els allotjaments aparaulats. Sé que la setmana vinent farà força més calor que ara però això no m'espanta, suporto bastant bé aquesta dificultat; tinc les etapes apamades, sabent on puc trobar aigua o no i sempre em queda la solució del taxi o del 112.
Sols espero aguantar bé físicament, que cap de les possibles lesions m'afecti el suficient com per fer-me desistir.
Espero veure-us a la tornada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada