viatgesicaminades.blogspot.com

divendres, 22 de juny del 2018

KENIA

Ha començat l'aventura. He arribat a Kènia, el primer país de l'Àfrica negra que visito.
L'arribada a Nairobi en avió bé, el seu aeroport és petit i deviem ser els únics arribant en aquella hora, mitjanit. Taxi i a "l'hotel". Arribar de nit a aquest carrer en va fer mala espina, entrar al local, encara més. El recepcionista poc hàbil, l' habitació ... per plorar. Però a la una de la matinada no em podia posar a buscar un altre hotel, de manera que li vaig fer mostrar una habitació millor i vaig decidir que el millor que podia fer era dutxar-me i dormir.
Pel matí un recepcionista més espaviladet m'ha fet una oferta que he acceptat tot i saber no és la millor decisió. Estic en un barri no cèntric i tot absolutament és negre amb ganes, com tampoc pot ser d'altra manera, vull dir que no hi ha cap vestigi de blancor ni que sigui de motxilers. I es que em foto en cada embolic ...
A l'avió sí que hi ha havia alguns blanquets però els vaig veure més del tipus turista. Aquest matí he voltat una mica per la ciutat i no n'he vist cap de descolorit. O sigui que estic sol. L'hotel és ocupat únicament per negres, el carrer, les botigues, tot. De fet això és viatjar, o no? I així continuarà fins l'11 de juliol en que volaré - espero - a Canadà.
Mentrestant he de vigilar el menjar per no agafar cargarrines, que diuen  son força comunes i a mi em costa poc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada