viatgesicaminades.blogspot.com

dilluns, 27 de febrer del 2017

UN NOU CAMÍ PER PUJAR A LA MOLA

Em van dir que hi havia un camí per pujar a la Mola que no coneixia. M’ha faltat temps per anar-hi.
Surto de la carretera de Colldejou a La Torre i passo per la font de la Sèquia o del Noguer i desprès per la dels Clots, amb una aigua clara i transparent, en gran part degut al fred.
FONT DELS CLOTS
FONT DELS CLOTS


De moment segueixo pista que, en acabar-se, esdevé corriol. Pel que veig es un lloc poc transitat, el terra no te gaire senyals d’haver esta trepitjat i, conseqüentment, en algun punt el camí és una mica dubtós . Successivament vaig trobant marques antigues i fites que m’asseguren la bona direcció.
El lloc és el típic d’aquesta banda de la Mola, obaga, amb un bosc ple d’arbres i matolls, alzines, pins, arboç i més amunt algun teix. El matí es fresquet i fa de bon caminar tot i que el pendent exigeix esforç.

VISTA D'UN TRAM DE LA PUJADA

El mapa diu que hi ha un altra tram de camí del que sols n’he pogut fer una part inicial, desprès no tenia continuació, o no l’he sabut trobar.
Finalment s’arriba a la paret del cingle, prop de la Foradada, a una alçada d’uns 714 metres.
Des d’aquí i seguint el camí del cingle podem anar a dreta o esquerra per pujar al cim.

Interessant, ja en tinc un més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada